Välkommen! Logga in Bli medlem

avancerad

Knullbara marsianer

07/04 14:39
0 votes were received.
All visitors can vote.
Rate this post:

Men hur gör då en man som älskar och åtrår sin kvinna över allt annat, både hennes läckra kropp, skarpa hjärna och feministiska personlighet? Jag vet inte hur andra gör, men själv kan jag inte tiga utan öser ständigt komplimanger över henne, alltid ärliga och sanna. Att tiga vore omöjligt; som att förvägra sig rätten att ropa ut sin glädje och beundran när ens barn gjort något extraordinärt, eller när det Goda vunnit över det Onda, eller när man bara är alltför lycklig för att kunna kontrollera sina känslor. För jag älskar stolt denna kvinna, min överjordiska gudinna, mitt subjekt och mitt objekt.

Men jag älskar inga andra kvinnor, hur de än är. Ingen av dem är knullbar. Ingen av dem är objekt eller subjekt. De är inte ens femininum, bara ett könlöst neutrum. Men andra får gärna älska dem, för vad säger att den kvinna som Amelia anser vara ful och oknullbar, verkligen är det för alla? Säkert finns någon som tycker att just hon, den där fullständigt oknullbara, faktiskt är hans ideal. Jag ser ofta sådana kvinnor gå på stan med sina män. Marsianer kallar jag dem, eftersom de verkar komna från en annan planet. Så de är också överjordiska, eller i vart fall utomjordiska. Aliens. De är i mina ögon dock fullständigt oattraktiva - tatuerade i ansiktet, blankfeta, skitiga och fullständigt korkade - men såvitt jag kan bedöma otroligt älskade av sina män. Det vimlar av dem, och de har barn, så de är reproducerbara, inte bara knullbara.
Rubrik Medlem Läst av Postat

Glitterkänslan kom plötsligt av sig

Anonym användare 358 07/04 10:32

Hårspännen á 49:90

Public Service 153 07/04 11:53

Knullbarhet

Anonym användare 143 07/04 13:59

Knullbara marsianer

Public Service 263 07/04 14:39

Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in

Användare Online

Gäster: 13
Web Analytics