Välkommen! Logga in Bli medlem

avancerad

Jeremy Clarkson till Amazon

30/07 14:48
0 votes were received.
All visitors can vote.
Rate this post:

Jeremy Clarkson, Richard Hammond och James May lämnade BBCs motorshow Top Gear i mars efter att Jeremy Clarkson fått sparken sedan han misshandlat producenten Oisin Tymon. Tymon hamnade då i centrum för medias intresse och blev kallad "den mest hatade mannen någonsin", och en "gnällbaby" av trollen i de sociala media.
BBCs egen undersökning fann att Tymon blev utsatt för en: "oprovocerad fysisk och verbal attack" av Clarkson i North Yorkshire Hotel den 4 mars, "vilket resulterade i en svullen, blödande läpp". Tymon körde själv till akuten.

Senior Top Gear producer Oisin Tymon

James May, Jeremy Clarkson och Richard Hammond

Trion Clarkson, Hammond och May har nu undertecknat ett exklusivt avtal om tre säsonger av en ny TV-show med AmazonVideoUK. Den nya showen kommer att börja filmas "snart" av producenten Andy Wilman, och kommer att vara tillgänglig exklusivt till Amazon Primes kunder runt om i världen nästa år.

– "Det känns som om jag har klättrat ut ur ett bi-plan och in i ett rymdskepp", sade Clarkson.

– "Amazon? Oh ja. Jag har redan varit där. Där blev jag biten av en myra", sade Hammond.

– "Vi har blivit en del av den nya tidsåldern med smart-TV. Ironiskt, är inte det?", sade May.

Fansen har å sin sida reagerat på Twitter, där flera är besvikna över att de måste punga ut med £79 per år för ett Amazon Prime abonnemang.

Bilsamlaren Chris Evans tar över Top Gear efter Clarkson, men vem som blir hans kompisar i rutan är okänt.

[www.mirror.co.uk]
Rubrik Medlem Läst av Postat

Jeremy Clarkson till Amazon

Public Service 998 30/07 14:48

Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in

Användare Online

Gäster: 12
Web Analytics