Välkommen! Logga in Bli medlem

avancerad

Py Huss-Wallins Onanidocka

28/01 15:12
0 votes were received.
All visitors can vote.
Rate this post:

Liljevalchs Vårsalong visar upp 288 verk av både amatörer och proffs. Här finns allt ifrån sen stora "Lösnäsan" i vit alabaster, Dalahäst i Kalles Kaviar-kläder till ett klassiskt akrylmåleri av Fredrik Reinfeldt i gul klänning. Samtliga är utvalda enligt den viktiga principen - egensinne. Årets snusksnackis på Liljevalchs är "Hon", en 2-minuters video där en pappdocka onanerar i en soffa. "Hon" gnider och stönar tills hon gör ett triumferande V-tecken med sin kartonghand.

– Att få komma är en seger, en kick som man mår bra av. Orgasmen är viktig för människor - en peppig signal för hela livet. Tyvärr råder en ganska tråkig inställning till sex i dagens samhälle. Mekanisk och kall. Men jag blir glad av sexualitet, och har alltid varit nyfiken både på min egen och andras. Därför ville jag göra en p-rulle om lustfyllt sex, säger Py Huss-Wallin, 28 år och utbildad på Stockholms Konstnärliga högskola och konstskolan Valand.

Py Huss-Wallin bestämde hon sig för att göra en egen sexdocka i kartong när hon sett silikongjutna sexdockor, alltså så kallade realdolls, och samtidigt läste om mannen i Kina som levde med 30 sexdockor.

– Jag tycker att det är fascinerande att se hur vi skapar alternativ till sexpartners. Samtidigt är det tråkigt med ett samhälle där vi pratar och umgås allt mindre, och i stället skaffar substitut. Det enda sättet att strida mot det är att försöka vinna tillbaka den positiva synen på sex. Att återerövra sexualiteten.

– Pappdockorna jag skapat var humoristiska och älskade sex, vilket kändes uppfriskande och jag fick en större lust att gestalta den egna lekfulla njutningen och sexualiteten. Den kvinnliga dockan i filmen ”Hon” hänger sig åt sin egen njutning och tillfredsställelse, hon får orgasm och är sjukt nöjd! ”Hon” är en hemmabyggd porrfilm i gör-det-själv-anda. En smula inspiration för alla oss som gillar sex men som tröttnat på en annars ganska tråkig porrindustri, säger Py Huss-Wallin.

☛ Den där mannen som lever med 30 sexdockor, vad ska man kalla honom? Pappskalle?

[www.alltomstockholm.se]
Rubrik Medlem Läst av Postat

Py Huss-Wallins Onanidocka

Public Service 1864 28/01 15:12

Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in

Användare Online

Gäster: 41
Web Analytics