Välkommen! Logga in Bli medlem

avancerad

En olycka kommer sällan ensam

28/10 02:57
0 votes were received.
All visitors can vote.
Rate this post:

En olycka kommer sällan ensam. Förra veckan – en onsdag – fick jag ont i rumpan och i en del av det vänstra benet när jag gick ut ur trucken. Aj aj, sa jag när jag stegade ur trucken. Är det ischias? frågade arbetskompisen. Nej, det är nog bara en överansträngning av musklerna svarade jag. Förstod inte vad han menade när han sa ischias. Jobbade senare vidare utan större problem veckan ut. Vet att det var lite kämpigt på fredagen. Tog i ganska mycket vid vissa tillfällen. Lämnade jobbet utan några problem.

Gissa.

Vaknade upp på lördagen. Kunde knappt stå på benen. Att borsta tänderna blev en utmaning – att stå på benen så länge. Sjukskrev mig, besökte min sjukgymnast. Nämde att jag kollat upp ichias på nätet.

Gissa. Har visst fått diskbråck.

[www.1177.se]

Efter en månad av akupunktur för att behandla min tennisarmbåge ville jag ta en paus. Det gjorde ont i armbågen. Var det p.g.a tennisarmbågen eller akupunkturen det gjorde ont. Vill veta. Sa till sjukgymnasten: hoppas vi aldrig ses igen. Blink.

Veckan efter, är jag tillbaka med ett nytt bekymmer.

Torsdag idag. Ska jobba på måndag. Köper 12 starköl. Senast jag drack starköl var det augusti.

Mitt diskbråck. Är ganska godartad. Bara benet som gör ont. Den som lever får se hur det blir.

Ingen musik Peter?

Gissa.

Kleerup/Lykke Li - until we bleed [www.youtube.com] VS Shawn Mendes - Treat you better [www.youtube.com]

Amerikaner och sina...

The weeknd - Starboy ft. Daft Punk [www.youtube.com]

Bruno Mars - 24K Magic [www.youtube.com]

Kendrick Lamar - King Kunta [www.youtube.com]

Snoop doggy dogg - G Funk (intro) [www.youtube.com]
Rubrik Medlem Läst av Postat

En olycka kommer sällan ensam

p3ter 377 28/10 02:57

Hade fått en muskelinflammation i benet – inget diskbråck

p3ter 117 11/11 21:44

Re: Hade fått en muskelinflammation i benet – inget diskbråck

Public Service 237 11/11 23:12

Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in

Användare Online

Gäster: 23
Web Analytics