Välkommen! Logga in Bli medlem

avancerad

Klyddas

02/08 16:35
0 votes were received.
All visitors can vote.
Rate this post:

är mest ett skämt, och jag tror att han insett att han blivit helt irrelevant på Passagen. Ingen bryr sig längre om vad han säger eller skriver. Han kan vara kul, men förfaller tyvärr ofta och lätt till äckel-päckel, och jag vill inte ha med fanskapet att göra längre. Hit till TusenOrd kommer han inte, det kan jag försäkra dig.

McCarthys psykologikunskaper var så erbarmligt dåliga att enbart de mest korkade vardagspratarna kan ha tagit honom på allvar. Det finns tyvärr dessutom något i hans sätt att vara och resonera som är riktigt obehagligt, och jag tror du inser att han är portad härifrån på livstid. Jag vill inte ha med det fanskapet heller att göra.

Jag tror det var du som skrev att Vardagsprat är "söndertrollat". Du har så rätt. Det är så löjligt när den ene "nye" skribenten efter den andre kommer in i debatten, känner till alla medlemmarna och intrigerna sedan flera år, och ändå spelar nya och ovetande. Santoz, erkq och mc-carthy är bra exempel på sådana figurer. Klyddas återkommer ju ständigt med nya nick, och även mattias, men de gör det i alla fall öppet. Men Vardagsprat är ingenting värt. Det är bara ett tjafs och trollforum, ingenting annat.

Andligt på Passagen är också passé, i alla fall för min del. Det är för låg nivå för att man ska gitta skriva något där. Synd, för det har funnits en del riktigt bra skribenter där, men de tycks också ha gett upp. Vulgärateisterna är för grova, för obildade och för korkade, helt enkelt.
Rubrik Medlem Läst av Postat

Självutnämnda psykologer..

Anonym användare 1355 02/08 15:46

Klyddas

Public Service 838 02/08 16:35

Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in

Användare Online

Gäster: 21
Web Analytics